Chinese 4P calculator

piątek, 12 sierpnia 2011

,,Gdy Jin staje się Jang,,

 Jin i Jang to dwa przeciwieństwa,jak noc i dzień   Bez Jin nie ma Jang,bez Jang nie ma Jin.Kiedy  życiu zostajemy sami  zauważyłam iż przeobrażamy się na ten czas w kobietę Jang,czyli kobietę zachowującą się jak mężczyzna, zaczyna wykonywać prace należące do mężczyzny .Pierwiastek żeński zamienia się w pierwiastek  męski . .Bo Jin jest kobiece -Jang jest męskie.Ja przez ostatnie 7 lat byłam kobieta Jang czyli wszystko co robiłam robiłam po męsku , kiedy to zauważyłam,wczoraj,kiedy z powrotem stałam się Jin-kobieta,kiedy kobieta z Jang wraca do Jin?.W momencie kiedy Jin znajduje swoje dopełnienie czyli Jang ,wtedy powraca do równowagi i jest Jin.Oczywiście to samo dzieje się w druga stronę,czyli kiedy mężczyźnie zabraknie kobiety staje się on Jin,czyli Jang zmienia się w Jin,pierwiastek męski zamienia się w pierwiastek  kobiecy.Mężczyzna zaczyna wykonywać prace należące do kobiety. stając się Jin.I tak jak kobieta znajdując swoje dopełnienie powraca do Jin,tak mężczyzna znajdując swoje dopełnienie powraca do Jang.

©Copyright2011 Anna Jankowiak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz