Chinese 4P calculator

poniedziałek, 6 grudnia 2010

XUN-WIATR -CZYLI JA

Niektóre osoby mnie nie rozumieją,źle interpretując moja osobowość
Mój trygram to XUN - WIATR
WU -KUEI -PIĘĆ DUCHÓW :)TRYGRAM NAWIEDZONY-ODNOŚNIK W KIERUNKACH NIEPOMYŚLNYCH- LU SHU
Stąd wasze wrażenie mojego rozchwiania emocjonalnego
Sama o sobie napisałam nieuchwytna celowo,bo jestem trygramem XUN
Czyli wiatrem,a umie ktoś uchwycić wiatr?
W wietrze zawiera się wszystko,od burzy i piorunów po spokój i stagnację,jak również deszcz czyli płacz.
Jak wiemy wiatr jest raz spokojny ,raz silny i szybki,a czasem po prostu wściekle wieje:)
taka właśnie jestem ja
Ja umiem interpretować swoja osobowość,bo znam siebie co jest podstawą istnienia ludzkiego,pierwsze co robi człowiek to poznaje swoje wady i zalety.
I nie jest to zbytnie skupianie się na sobie ale atut na przyszłość by pokierować umiejętnie swoim losem
Nie jest to też egoizm moi drodzy,tylko naukowe podejście do tematu istnienia ludzkiego.
To się robi w szkole.....
A która polska szkoła nauczyła was tego czego uczę was ja?
Czy ja żyje w swoim świecie?
Nie ja żyję w  naszym świecie tylko wy nie umiecie go interpretować ,bo was uczą szarości ,a świat ma wiele pięknych barw,i można sobie moją wiedzą wiele ,bardzo wiele pomóc w życiu.

Skad tylu ludzi wokół mnie?no jak to skąd kazdy potzebuje do życia  jeego podstawy ,WIATRU I WODY



©Copyright2010 Anna Jankowiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz