Chinese 4P calculator

poniedziałek, 27 września 2010

na nowo po staremu

Witam jestem nowa,ale chciałam się wypowiedzieć na temat zastawy,zauważyłam rzecz jedną zastawa ma wpływ na korzystającego z niej ,są kolory których nie powinno się używać,i tu niestety powiedzmy że wyrażę niezgodę z częścią nauki feng shui ,albo też wprowadzę korektę.Otóż czarna zastawa i niebieska( jak wiemy czarny kolor jest kolorem żałoby w Polsce,a kolor niebieski,kolorem żałoby w chinach)nie powinny być używane w domu!Dlaczego?Jak wiemy feng shui dzieli się na :Feng shui domen jin(zajmujące się badaniem pomyślności grobowców)oraz Feng Shui domen jang (zajmujące się badaniem pomyślności siedzib ludzkich)kolory czarny i niebieski to kolory żałoby feng shui domen jin!dlatego nie powinny być w palecie barw domen jang,do tego dodam żywy przykład,ojciec mojego dziecka używa na co dzień czarnej zastawy ,byłam przy tym jak ją kupował,i?i od tego momentu dzieje się u niego źle,a do tego momentu wiodło mu się całkiem dobrze,niczego w domu oprócz zakupu tej zastawy nie zmienił!Moi rodzice również od pewnego czasu mają czarną zastawę i do tego czarny czajnik elektryczny i jest tak samo,klęska goni klęskę!Ja wzięłam się na sposób miałam białą zastawę,ale Pan Tomkowiak napisał mój horoskop z którego wynika iż jestem ciemnozielonym drzewem ,więc kupiłam zieloną zastawę i?moja sytuacja życiowa i finansowa z masakry zaczęła się stabilizować i poprawiać,biały to kolor metalu,a metal niszczy drzewo.....więc wygląda na to że ważnym elementem feng shui jest to z jakiego koloru zastawy korzystamy.
co do palety kolorów feng shui zauważyłam iż tu poruszę kwestię trudną bo kazirodztwo od dawna zbieram informacje podawane publicznie ,w każdym domu w którym dochodzi do takich czynów zauważam niebieskie kuchnie,dlatego twierdzę że kolor niebieski niesie ze sobą zło,i napiszę to, to nie są wnioski bezpodstawne i tylko z gazet niestety z doświadczenia którego byłam również świadkiem .Kolor czarny powoduje na przykład znęcanie się ,przyciąga do domu śmierć ,w moim rodzinnym domu również tego koloru jest nadmiar. i również doświadczenia są z życia wzięte bowiem w moim domu zdarzyła się taka tragiczna sprawa .Stąd właśnie moja nauka,gdyby nie to co przeżyłam.....
©Copyright2010 Anna Jankowiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz